JSK Open

JSK Open

Friday 7 November 2014

Tomorrow time to get back to bid!

Tämä minun blogin kirjoittaminen on ollut nyt viimeiset kaksi viikkoa hieman hiljaiseloa, koska olen ollut loukkaantuneena. Minulla nyrjähti oikean nilkan nivelsiteet, ja sen takia oli kaksi viikkoa pelikieltoa. Tämän ajan olen tehnyt kuntouttavaa treeniä koulun kuntosalilla, ja nyt tällä viikolla olen jo päässyt treenaamaan! Olen pystynyt treenaamaan kivuttomasti, joten huomenna on aika palata tosi toimiin juniori joukkue-SM kisojen merkeissä! Pelaan alle 15 vuotiaiden sarjassa, ja joukkueessani on kaksi minua nuorempaa poikaa (ESRC Predators). Ensimmäinen peli on Talissa 10.45, OSK Kimuleita vastaan. Oma pelini on Saana Valasmaa vastaan taas kerran, jos nyt käännettäisiin viimeisin 2-3 tappio voitoksi! ;)
Loppuvuoden kilpailuista:
14.11-16.11 Wilson Tampere Open, Tampere
29.11 Fontanella cup, Kuopio
4.12-7.12 Swiss Junior Open, Langnau am Albis, Sveitsi


My blog writing has been on the last two weeks a little quiet because I've been injured. I sprained my right ankle ligaments and I got two weeks game ban. This time I have done rehabilitative workout in the gym of the school, and now this week I have been able to train! The training has been pain-free, so tomorrow is the time to get back to business in Finnish junior team championships! I play U15 category and the team has two boys younger than me (ESRC Predators). The first game is Tali 10.45 against OSK Kimulit. My first game is against Saana Valasma once again, if I could now turn to the most recent 2-3 loss to win! ;)
Towards the end of the races:
14.11-16.11 Wilson Tampere Open, Tampere, Finland
29.11 Fontanella cup, Kuopio, Finland
4.12-7.12 Swiss Junior Open, Langnau am Albis, Switzerland